Home Nicaragua Dormir a Nova York i Nicaragua

Dormir a Nova York i Nicaragua

written by Gemma 10/11/2013

Amb retard però ben detallats, aquí arriben els comentaris dels hotels on ens vam allotjar a Nicaragua i Nova York!

NEW YORK

Apartament del Tod, a Harlem 5 nits – 366€. Contractat per Airb’n’b  https://www.airbnb.es/rooms/506629

Apartament gran i maco amb habitació de matrimoni i un bany només per a nosaltres. En principi haviem de compartir pis amb un noi que hi viu però no hi va ser en tots els dies, de manera que llogar una habitació es va convertir en llogar un apartament per a nosaltres sols!

El propietari, el Tom, viu en un altre pis amb el seu novio i és molt amable. T’ensenya una mica el barri:  restaurants, pubs, les línies de metro (n’hi arriben dues), la seva l’església per anar a misa de gospel el diumenge, etc

L’apartament és super segur (t’has d’identificar per pujar al pis a cada cop) i té recepció 24 hores.  Està just a la sortida de metro 135th, a 15-20’ del centre.  El barri és molt autèntic, i baixar caminant tot Harlem fins al Hide Park  Central Park  és molt recomanable.

NICARAGUA

Petit detall Nica, els allotjaments “low cost” no solen tenir aigua calenta. Nosaltres no en vam trobar cap, vaja! Tampoc fa molta falta, pel clima, però és un punt…

Managua

Hostal Nicaragua Guest House

27€ habitació doble amb bany i ventiladors.

Habitacions molt senzilles però netes a 15’ de l’aeroport en taxi i a tres carrers del centre comercial “Las Américas”. El barri és molt segur i es pot sortir de nit fins al centre comercial a sopar.  És pràctic per dormir aprop de l’aeroport just quan arribes o abans de marxar, o si has d’agafar vols interns.

L’hostal el porten una mare i un fill i preparen esmorzar senzillet al pati interior o te’l posen en una bosseta si marxes d’hora. Nosaltres vam passar per l’hotel en 3 punts diferents del viatge, i vam deixar-hi bosses amb coses que no necessitaven i ens les van guardar sense problemes.  És una mica més car que la resta del país, però a les capitals tot és més car. Hi tornariem!

Però si no arribes molt tard en avió o surts molt d’hora l’endemà matí, recomanariem anar directament a dormir a Granada, que és més barat i infinitament més bonic.

Granada

Hamacas, (a la Calle Concepción)

14$ la habitació doble amb bany compartit.

Hi havia mosquits però estava bé, era barato i la gent era maca. Per la Zona n’hi ha de una mica millors. Té un patí d’hamaques i Wi-fi decent, i està a 3 quadres de la plaça de la Catedral.  Zona tranquil·la, allunyada del bullici de l’altre cantó de la plaça.
Hotel Hamacas, Granada

Corn Island

Elsa’s place

25$ el bungalow super simple amb bany, davant de la platja. Molt car pel que ofereix i la senyora era bastant maleducada i pessetera. Vam estar-hi només la nit que vam arribar i l’endemà vam anar a buscar allotjament al poble.  L’illa és petita i molt caminable, en 10 minuts vas d’una costa a l’altre!

Corn Island - Nicaragua - 4 Corn Island - Nicaragua - 3

Rainbow

15$ la habitació doble amb bany i ventilador.  Habitació bastant petita però amb vistes al mar i més decent que a l’Elsa’s. És una enorme casa rosa que queda a la dreta del port on arribes des de Corn Island. Només s’ha de caminar uns 500m a la dreta.  La platja que hi ha davant és molt mes calmada (al juny) que la de l’altre cantó de l’illa.

Corn Island - Nicaragua - 15

Ometepe

El tesoro del Pirata

25$ caseta caseta doble amb ventilador i bany

El lloc és preciós però la carretera per arribar és tremenda i les habitacions no maten gens.  És una mica car pel que dónen, però és recomanable per la platja que té i pel restaurant (el peix fregit de sopar feia 4 pams!!!). Pot ser una bona opció anar-hi a dinar, però no fer-hi nit.
El tesoro del pirata, Ometepe

Little Morgan’s

30$ la caseta rústica doble amb ventilador i bany. Les casetes estan disperses pel camp, envoltades de plantes i papallones!

100% recomanable, s’hi ha d’anar!  Té un arbre – mirador i vistes al volcà concepción. També es veu el volcà des de peu del llac.

Té habitacions compartides, i l’ambient és molt rotllo hostel de motxilers. El menjar és bonissim i ténen servei de taxi des de i cap al port.
Little Morgan's, Ometepe

Finca Mystica

25$ la caseta doble amb ventilador i bany

100% recomanable, s’hi ha d’anar! Passat Mérida, cap a San Ramón està indicat a l’esquerra uns 10 minuts després del poble. El camí és infernal però val la pena! Organitzen excursions i el menjar és molt molt bò. Millor reservar i assegurar el tret! Val molt la pena i està sempre bastant plè, millor enviar un correu demanant si hi ha lloc i que reservin: idigmud@gmail.com
Des d’allà es pot fer Kayak al llac (surten de Mérida), ascensió al volcà o visita a les cascades de San Ramón. No ens hagués importat passar allà una setmana o dues en comptes d’una nit!
El millor hotel on vam estar de llarg!!! Les casetes són precioses i molt netes. Les han fet els amos a mà cuidant tots els detalls.
Finca Mystica, Ometepe

Laguna del Apoyo
Hotel Paradiso
2n millor hotel del viatge! No per les habitacions (no vam reservar, i només quedava capsa de sabates sense bany per 20$) sinó pel lloc! Awesome!
Davant de la laguna, amb accés directe a l’aigua, una plataforma flotant per prendre el sol, Kayacs i flotadors gratis per anar per la laguna… ideal. Hi ha un restaurant força bò, però una miiica caret comparat amb jalar fora. Però el lloc s’ho val! Molt!
Paradiso, Laguna del Apoyo - 1

San Juan del Sur

La Casa del Oro
25$ la habitació doble amb ventilador i bany

Habitació bastant modernets en un hostel d’ambient super-mochilero. Ens vam sentir una mica els pares de les criatures, però va estar bé! Hi ha moltíssims americans de 18 anys amb ganes de festa i surf.
No cal anar-hi a dormir (té bar-disco al sostre i se sent bastant), però d’allà surten excursions barates a tot arreu, i t’hi pots apuntar dormis allà o no.

Pearl Lagoon

Queen Lobster

30$ el bungalow de bambú doble amb bany i ventiladors.

Empata a punts amb Finca Mystica. Hi pot haver 2 millors hotel del viatge?

2 Bungalows bonics damunt de la llaguna amb hamaques i bones vistes. El bar del mateix nom està just al costat. Està bé per menjar-hi i per conèixer la fauna de l’illa (ens ho vam passar molt bé allà!) però té l’inconvenient que si vols dormir molt d’hora encara hi ha “jaleo”. Res que no solucionin uns taps per les orelles! La veritat és que el lloc s’ho val, i els seus propietaris, el Pedro i la Nuria són molt macos. És recomanable també agafar els tours amb ells, si es vol anar a Cayo Perlas. Els preus són molt correctes i són honestos i de fiar!
Queen Lobster, Pearl Lagoon

Pearl Cays
Diguem que… vam dormir sota la lluna plena del 23 de juny! Guardarem el secret. Hem de guardar el secret, hi haureu d’anar! Només podem pujar foto de la platja i del WC de la suite, jajaja

Pearl Cays - 59Pearl Cays - 8

Potser també t'agrada:

3 comments

xavi 10/12/2013 at 09:08

No sabia que el Hide Park estava a NY…Heu estat a tants llocs que la cosa es distorsiona. Vinga a fer les maletes un altre vegada, que son quatre dies. Molts petons.

Gemma 10/12/2013 at 09:17

Jajajaj, ja ho he canviat lo del parc! Sempre els confonc si no m’hi fixo!

xavi 10/12/2013 at 09:09

Les fotos molt maques, com sempre, pero no feu esperar tant, que s, acumula la feina.