Home Nicaragua Pearl Cays – Cayos Perla

Pearl Cays – Cayos Perla

written by Jere 06/24/2013

GJE_1141

Els Cayos Perla o Pearl Cays (aquí ho diuen en anglès) són unes illes paradisíaques i verges situades a 1 hora de barca de Laguna de Perla.

Algunes illes són privades i hi viuen vigilants que passen allà mesos i mesos. El dia que marxàvem plovia, però ja ens haviem decidit a anar-hi sí o sí. Viatjàvem en una barca nosaltres amb la parella franco-argentina, el capità i el Pedro de Queen Lobster.

Sort que vam tapar les bosses amb lones de plàstic per evitar que acabés tot xop, perquè nosaltres vam acabar completament passats per aigua! En teoria, de camí sempre veus terra en algun cantó, però ens va enganxar una tempesta forta a mar obert i durant una estona només veiem gris del cel i del mar. Per sort les ones, tot i que el mar estava mogut, no éren massa altes, i només tenim agulletes al cul dels bots, però no vam passar por. Miràvem als “locals” i els vèiem tan tranquils, de manera que vam assumir que no estavem en perill…

En arribar a una de les illes enm,ig del diluvi universal, tots a cobert! Ens vam assecar, vam pujar les coses de la barca i ens van preparar un dinar deliciós!

PIC_1162

Va ploure intermitentment tot el dia, però a la nit el cel es va obrir i la lluna era plena i preciosa, i il·luminava tot el cel on només es veia la sombra de les palmeres. Val la pena fer nit als Cayos!

L’endemà, pel meu aniversari, va sortir el sol! Gran regal! Tot i que de la tempesta l’aigua estava moguda, l’illa estava preciosa!

Pearl Cays - Cayos Perla
relax
God morning!

PIC_1241

Toilet

GJE_1162

A mig matí vam anar a pescar i vam dinar peixet fresc fregit. Boníssim! Després de passar el dia de relax a la platja, la tornada va ser bastant menys dura que la anada. El mar estava pla i no ens va ploure gens!

PIC_1260

PIC_1269

GJE_1118

After fishing

GJE_1128

En un altre post explicarem les històries “obscures” d’aquestes illes de pirates i narcos. La veritat és que si ahir dinant a la platja, veig la Perla Negra com s’apropa i baixa Jack Sparrow a prendre un ron amb nosaltres i m’ho crec!

GJE_1197

Potser també t'agrada:

6 comments

Emilio 06/24/2013 at 16:22

Brutal no? Si si es com les pelis de pirates, en canvi si hi ha cap pirata per la zona segurament no portará espasses ni botes altes segur…:$ Ei que se us veu molt bé, a continuar amb l´aventura!!

(Tranquilets a la barca segurament, biodramina a full per alguns també) Muy sonriente sales Jere, pero seguro que ese lechoso que llevas se te subió a la cara rey…a ver si se te va el moreno paleta pronto…

Gemma 06/25/2013 at 07:14

Ostres, aquestes platges són d’anunci!!! Un somni!!! Encara que també tenen un aire de Piratas del Caribe, no us dic pas que no, jeje!
Unes fotos precioses. La de la Gemma d’esquenes asseguda a la vora del mar és genial! La llum també és molt especial a totes les fotos.
Una abraçada i esperem més!

Anna 06/25/2013 at 09:11

Bon dia!!!
Com sempre un viatge al.lucinant i unes fotos precioses!!
Disfruteu molt d’aquesta última setmana i seguiu penjant moltes imatges.
Molts petons, Anna

mamouch 06/25/2013 at 18:21

a ver GEMMA UN POCO PRESUMIDITA NO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ERA MI CUMPLE Y vasurtir elsol aillie lo que dice una cuando esta lejos coco ponte crema en la espalda !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 pobre pecesitos el de rayas azul y malgré tout acaba en una sarten!!!!!!!!!!!!!! no hay derecho a parte de eso precioso todo hoy he hecho mi ultima clase lo necesitaba aqui sigue fresquiito pero tot b besitos y a seguir tan bien

xavier 06/25/2013 at 18:44

El Robinson Crusoe del coco, no dona massa el “pego”. Quan torneu als EE.UU parla amb els de Hollywood aviam si et poden arreglar alguna cosa.

admin 06/26/2013 at 03:05

Jejeje, no us heu fixat en l’WC damunt del mar? 😛