Home Nicaragua Laguna de Perlas

Laguna de Perlas

written by Jere 06/21/2013

Ahir al vespre vam arribar a Managua després de volar des de Nova York via Atlanta. Éren les 21h quan vam arribar a l’hotel Nicaragua Guesthouse. La humitat i la calor a aquelles hores del vespre éren bèsties. L’hotel és molt senzill, però està a 15′ de l’aeroport i ens serveix per deixar una bossa amb trastets que hem comprat a Nova York i que no volem passejar.
A les 4.30 del matí sonava el despertador per anar de nou a l’aeroport. Vol a les 6.15 amb l’avioneta d’èlices de La Costeña fins a Bluefields, la capital del Carib de Nicaragua. Un cop allà hem agafat un taxi (taxista del Barça) fins al port, on al cap d’una hora sortiem en lanxa fins a Laguna de Perla (Pearl Lagoon).

Panga a Pearl Lagoon

El viatge en llanxa és bastant bonic i suficientment curt (una hora) per gaudir-lo sense que es faci pesat. Els habitants dels pobles del Carib, a diferència dels de la resta de Nicaragua, descendeixen del tràfic d’esclaus aficans. Com que aquesta part del país va ser protectorat anglès, no parlen espanyol sinó una llengua criolla que ve de l’anglès. De fet és anglès, però no se’ls entén res de res! Entenen l’espanyol però i molts també el parlen.

Estem allotjats en una cabana genial (30$) damunt de la Laguna. Avui ens ha plogut casi tot el dia i hem aprofitat per relaxar-nos i fer bugada. Hem dinat peixet bò i hem fet una migdiada de campions! La veritat és que encara no hem vist casi res però ens agrada molt aquest lloc! Els propers dies intentarem (si el temps ens ho permet) anar als Cayos Perla i a pescar amb uns pescadors del poble del costat.

Al contrari del que haviem llegit, tothom ens diu que el poble és molt segur. Tot serà que demà no escriguem perquè ens han fotut el portàtil! Jajaja, però de moment estem tranquils!

La zona té mala fama perquè acull als traficants de droga colombians quan de camí als EEUU troben patrulles o bé temporal. Diuen que en els pobles de la zona inverteixen més en infraestructures els narcos que el govern de Nicaragua, que els té una mica abandonats. Així ténen la gent contenta per quan els cal un cop de mà… Els han muntat el ciber des d’on ens hem conectat a la tarda, per exemple!

Però nosaltres no hem vist res d’estrany! Potser tot és una llegenda urbana…

Petonets a tots! Post de NY vindrà amb retard!

Muaaaa

Potser també t'agrada:

2 comments

Gemma 06/21/2013 at 19:15

Moltes gràcies, parella. Esperant noves notícies, perquè això promet!!!
Bon viatge!

mamouch 06/22/2013 at 17:10

bueno bueno no me puedo quejar cada dia la titi o ana me daban noticias vuestras buena s en general no se si se las inventaban lo principal es que yo me las creia a seguir muy bien Y POR SI A CASO LA HORA O LA CONECION NO COINCIDE GEMMA NO TE VAS A ESCAPAR DE JOYEUX ANNIVERSAIRE LALALALLALALALALALGEMMA JOYEUX ANNIVERSAIRE ICIC TOUT BIEN AHORA ME VOY ABAILAR PARA EL FESTIVAL DEL BARRIO WUAAAAAAAAAAAAAAA bisous a tots y mucho cuidado