Home Myanmar Ja som a Mandalay

Ja som a Mandalay

written by Gemma 06/08/2009

Plou com cap dia fins ara! Ha comensat de bon mati (a les 6 ja plovia) i ha estat plovenmt fins a les 18h :S Esperem que dema afluixi una mica!

Avui ens hem llevat molt d’hora per anar a veure un mercat que feien al poblet que ens va encantar ahir. El mercat era divertit, pero ha plogut bastant i no l’hem gaudit gaire… Despres hem anat cap a l’aeroport i a les 14h aterravem a Mandalay, on tamb’e plovia 🙁 La Guesthouse on estem es bastant xula, pero la ciutat a primer cop d’ull no ens ha agradat gaire. Tambe deu ser perque plou, i hi havia un caos de transit important. A veure si dema el temps millora! I podem anar a Mingun o a les tres antigues capitals dels voltants. Si plou com avui, potser ho aplacem i ens dediquem a curiosejar per la ciutat.

Ja us explicarem! Petonets a tots!

PD – Seguim intentant pujar fotos de posts anteriors, pero amb aquesta conexio poca cosa podem fer…  A poquet a poquet n’anem afegint 🙂

Potser també t'agrada:

6 comments

xavier 06/08/2009 at 08:10

hola guapos:
aneu al centre de MANDALAY al costat del hotel Sedona Mandalay hi ha un canal cuadriculat que envolta un parc ont hi ha un temple molt maco, la resta em sembla que es prescindible. Varem estar en un parell de restaurants molt macos a la ciutat.La pluja ja se sap, paciencia.
Molts petonets, espero que la experiencia sigui extraordinaria.

Benjamin 06/08/2009 at 23:57

Ni se os acurra jugar con cuerdecitas!!…

El gran David Carradine, famoso por su mítico papel en la serie de televisión ‘Kung Fu’, que consiguió que medio mundo se interesase por las artes marciales y que dio un nuevo y profundo significado al término ‘pequeño saltamontes’, fue encontrado muerto, en la habitación de su hotel en Bangkok.

Una de las últimas cosas que hizo antes de morir fue tocar el piano, situado en el lobby del hotel. Decenas de personas le vieron allí sentado. Según cuentan, había bebido mucho, pero estaba tranquilo y aparentemente feliz. Fue hallado muerto en el armario de su habitación, desnudo, con una cuerda atada al cuello y otra a los genitales.

mamouche papouche 06/09/2009 at 00:29

2ième essaie par moi-même

Aver si os puedo mandar algo de sol,aqui me sobra
A HIR VAIG VEURE AL canal frances de tele un reportage sobre LA BIRMANIE
cOMME DIRAIT el papouche que os ha perdido ahi !!!!!!!! bref sin commentarios
coco despues del rapado de pelo J’ESPÈRE QUE TU N’AS PAS ENFILé la tunique rouge !!!!!11 je peux dire cualquier tonteria o tengo que tener cuidado !!!! Gemma vigilalo bien

BISES NICOLE

Gemma 06/10/2009 at 01:15

Tranquila, Nicole! Jere esta controlat 😉 De moment no porta tunica vermella, jejejej Si se la posa, prometo foto!

Petonets!

Jere i Gemma

maribel 06/09/2009 at 12:02

hola BITXOS realment ..no es una ciutat tipicament birmana ….te un mercar .. xulo jeje …un llac amb un palau al mitg ..pero per mi es una ciutat amb poc carisma comparada amb la resta del pais encara que , et posses a recordar i…. be no està tant malament…igual ara ja no es el mateig…de totes maneres … no pensis amb la pluja …aquí, a Myanmar es normal pppppppeeettonets

Gemma 06/10/2009 at 01:12

Jeje, fa dos dies que fa solet i ja hem canviat d’opinio 🙂