Home Indonesia Gili Air

Gili Air

written by Gemma 07/08/2011

Quan a Bali vam veure que no quedaven vols a Komodo i que els que quedaven estaven a preus astronòmics, vam decidir agafar un barco ràpid per l’endemà i anar a passar alguns dies a les illes Gili. Al costatde l’hotel de kuta (Suji Bungalow, 100% recomanables! Un lloc super tranquil, bé de preu i amb piscineta enmig del “jaleo de kuta”) hi havia una agència de viatges i vam pillar l’anada a Gili Trawangan: Cotxe fins al port que està al Nord-Oest de l’illa + barco ràpid 35.000 RP per cap.

La idea principal era aprofitar i fer les immersions que no haviem pogut fer a Derawan, i que tampoc fariem a Komodo.
Un cop arribats a Trawangan, vam treure el cap pel barco i vam veure que allò no era per nosaltres… masses turistes en una illa tan petita!
-Senyor capità, oi que pel mateix preu ens porta a Gili Air? – Yes, of course. Next stop!
Doncs ens quedem (i no vam ser els únics)! Vam baixar a Gili Air amb la idea que ja agafariem barquetes per visitar les altres illes…cosa que no vam fer. A Gili Air s’hi està tan bé!! La Lonely avisa, que a les Gili mai trobes el moment de tornar. I la veritat és que ens hi vam estar 4 dies com ens hi podiem haver estat 10.

Gili Air és una illa entre rural i turística. Hi ha molt de turisme, és cert, la meitat de la costa de l’illa està plena de “xiringuitos” i restaurants per turistes. Però “in the good way” com ens deia una turista holandesa que ens n’havia parlat a Derawan. Estructures de bamboo mirant el mar per dinar o sopar com reis. Cap cotxe, cap moto. Només bicicletes i carros amb cavalls!
GJE_4490||volanthevist||5848577270
Ens vam allotjar a L’hotel Gili Air, per 200.000 RP (uns 18euros) la nit, en bungalow davant del mar, amb piscineta i esmorzar inclòs. Molt recomanable relació qualitat-preu. Però a l’illa hi ha moltissime bungalows macos que segur que també s’ho està molt bé. L’hotel és el primer des del que es veu la posta del sol.
GJE_4529||volanthevist||5848027173
Els dies a Gili han estat els més relaxants del viatge. 4 dies perfectes que van seguir el mateix patró:
7.00h – Esmorzar
8.30 – Immersió amb l’escola Blue Marlin Dive. Molt macos! Hi havia 4 escoles més a l’illa que també feien molt bona pinta. Fan immersions cada dia a les 8.30 – 11.30 – 14.30 i 18.30.
IMG_1488||volanthevist||5847644666
11.00h – Relax i solet a la piscina. Piscina amb wifi…mirant correus, etc
12.30h – Dinar. Com que a Indonèsia no ténen res preparat pels àpats, els dinars i sopars es dilaten força. De mitja hora a tres quarts des demanes fins que t’ho porten. Però total! Estas mirant el mar amb una Bintang 🙂
14.30 – Migdiada
15.30 – Snorkel als corals del davant de l’hotel. Espectacular la quantitat de vida que hi ha!
16.30 – Volta en bici pels caminets de l’illa, plens de vaques, homes jugant a les baldufes (sisi, no és un joc de nens!)
17.30 – Posta de sol espectacular a alguna platja del cantó Nord – Oest de l’illa
GJE_4582||volanthevist||5848044411
GJE_4545||volanthevist||5848030541
19.00h – Sopar peixet fresc
21.00h – A fer nones, que demà tenim immersió 😉
MVI_1595||volanthevist||5851370929

Potser també t'agrada:

1 comment

Anonimo 4.0 07/18/2011 at 12:55

Ya pensaba que os habíais quedado en Indonesia y lo que estan por aqui os han suplantado la identidad…xD La cestita de la bici sin desperdicio…