Home Indonesia Banjarmasin

Banjarmasin

written by Gemma 06/11/2011

Ahir al vespre vam arribar a Banjarmasin. A l’avio, vam trobar un professor de dret que havia viscut als ’80 a Bilbao i que parlava castella. Molt simpatic l’home, va buscar un taxi pels 3 (a l’aeroport acabaven d’arribar 5 avions de cop) i la cua de taxis era important. Total, que ens va acompanyar a l’hotel en taxi i no hi va haver manera de pagar nosaltres el taxi. L’home vivia a 2kms del nostre hotel. A Banjarmasin tot esta sent aixi de facil i amable. A l’hotel vam demanar pel mercat flotant, i ens van posar en contacte amb un guia molt maco (Joe, de Borneo homestay). Amb el guia hem visitat aquest mati el mercat, molt xulo! Despres li hem preguntat on comprar vols a tanjung puting, i ens ha acompanyat a una central de ventes, i mentre erem alla ha resultat que el seu cos’i era el contacte que nosaltres teniem dels barcos del Parc Nacional de Tanjung Puting. Total, que hem arreglat ja el vol d’anada, el barco alla, i dema tancarem el vol de tornada cap a Bali. GJE_3094||volanthevist||5820743836 DSC_0085||volanthevist||5820703848 DSC_0028||volanthevist||5820695630GJE_3242||volanthevist||5820203869 GJE_3148||volanthevist||5820754054GJE_3296||volanthevist||5820794166 GJE_3245||volanthevist||5820781882

Mentre caminavem pel centre, ens ha trobat un altre guia que apareix a la Lonely, molt maco tambe. Ens comenten que hi ha pocs turistes, i que amb la crisi venen molt pocs europeus. Tots ens demanen si necessitem alguna cosa, pero quan els diem que ja ho tenim tot, segueixen preguntant com et dius, que fas, quants dies portes aqui… i despres es despedeixen, sense mes. Zero pesats, super amables. I la gent del carrer el mateix. Tenim una mica la sensacio de ser a Mandalay. Pero aqui es fins i tot mes acentuat. Tothom practica amb nosaltres les 4 frases que sap d’angles i nosaltres encantats! I nosaltres practiquem les 4 frases que sabem en indonesi, i tots contents 🙂 Avui al mercat flotant ens hem trobat una noia que anava a l’universitat i ens ha preguntat si podia practicar angles amb nosaltres 10 minutets despres. El guia ha quedat amb elles a casa seva, i quan tornavem del mercat teniem alla una munio d’universitaries que ens volien entrevistar pel treball final de l’assignatura d’angles. Total, que ens hem estat 10 minuts parlant i 30 fent fotos despres 🙂 I quan marxaven, ens donen una bossa, amb dues samarretes per nosaltres de Banjarmasin! 😮 Estem encantats amb aquesta ciutat, ho he dit abans? 🙂
DSC_0152||volanthevist||5820713574
Ara son les 17h i estem deshidratant-nos en un centre d’internet que hem trobat a uns 20 minuts de l’hotel. Aqui tothom te internet al mobil! Pero llocs on conectar-se, de moment pocs… Acabem de venir de recollir un souvenir curios que ens hem fet fer, ja us l’ensenyarem 😉 Dema volen a Pankalan Bun (o algo aixi) i d’alla arribarem a Kumai, elpunt de partida de la ruta de 3 dies que farem al Parc Nacional de Tanjung Puting. Pel que diuen, el millor lloc per veure orangutans en llibertat del mon! Dormirem a Kumai, on nose si hi haura internet. Els 3 dies seguents a la barca, segur que no. Dimecres dormirem a Kumai, i dijous agafarem el vol (segurament via Surabaya) fins a Bali. Si no tornem a “veure’ns”, fins a Bali!! Abrasades i petonets per tots!

Potser també t'agrada:

3 comments

Anonimo 4.0 06/12/2011 at 10:16

Despues de ver a la mujer del pañuelo verde, creo que vo a tener pesadillas durante un tiempo…tengo miedo.
El taxista le hizo ojitos a Jere que lo sabemos Gemma, no fue casualidad.

xavier 06/12/2011 at 15:10

la vida es muy dura, difruteu de tot el podeu, les fotos son guapisimas

roro mamouchhhhhhhhh 06/13/2011 at 18:12

ACABAMOS DE VOLVER DEL ROCIO …………………………..TOUTTB ……..Y ACABO DE VER MUY RAPIDO VUESTRAS FOTOS Y COMENTARIOS …………………………………QUE BIEN LAS TORTUGAS …………………PERO MAÑANA MIRARE CON TRANQUILIDAD…………….SEGUIR PASANDOLO MUY BIEN………………….BESOS