Home Islas Galápagos Isabela

Isabela

written by Gemma 06/10/2012

Fa tres dies que vam arribar a Isabela. El trajecte en barco molt millor que l’anterior!

Isabela és l’illa més gran de les Galápagos, però de les quatre illes on viu gent és la segona menys poblada. El dia que vam arribar el vam dedicar a passejar per Puerto Villamil i descansar, que portem un tute!
GJE_4935
GJE_4831

Ahir vam fer una excursió de 18kms a una de les zones volcàniques de l’illa. El paisatge és espectacular. Llengües de lava que baixen per tot arreu. L’orígen de les illes és volcànic i a Isabela es veu moltissim. Les llengües de lava arriben fins al mar!

Vam tenir sort de veure força destapat el volcà de Sierra Negra, el segon con volcànic més gran del món després del Ngorongoro (Tanzania). El 2005 va entrar en erupció per darrer cop.

I avui, que ja tocava, hem fet submarinisme! Des d’aquí Isabela hem anar a Isla Tortuga. Hem buscat al capità Jack Sparrow però no l’hem vist. Si que hem vist taurons de galápagos, taurons martell, taurons punta blanca i tortugues i peixets de molts colors. Molt molt maco, tot i que el mar aquí està mogudissim! Res a veure amb el Mediterrani!
IMG_1647IMG_1639IMG_1598IMG_1595

Hem fet dues immersions a la zona i ha estat un luxe perquè érem el Jere i jo solets. Capità, assistent i guia per nosaltres solets!

Després de fer una merescuda siesta i de pujar quatre fotitos, anirem a veure la posta de sol a la platja. Ahir vam trobar-nos una tortuga recent nascuda que intentava arribar al mar! Maquissim l’espectacle!
GJE_4906GJE_4927GJE_4932

Demà anirem a fer snorkel pels voltants i acabarem de gaudir d’aquesta illa tan bonica, perquè demà passant tornem a Santa Cruz.

Ah, estem a l’hotel La posada del caminante, en una habitació gegant per quatre persones per 20$. No estem a primera línia de mar però s’hi està molt bé.

Ale, fins a propera!

Potser també t'agrada:

8 comments

Emilio 06/10/2012 at 08:47

Y donde está el tiburón ballena? a ver si tenéis suerteeeee
Que tengáis un buen buceo!!!

mamouch 06/10/2012 at 09:16

hola ya os hechaba de menos aunque titi y ana me habian advertido de vuestro silencio durante algunos dias………………..après etre entouree´s de tellement d’animaux vous etes surs de ne pa s avoir peur de los bichos humanos al volver…………….que son mucho peor ………..sin hablar del rescate ………………….esperado que ya esta aqui pero ya no se llama rescate …………………….. todo todo positivo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ah ces espagnols!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! me alegro que las travesias en barco se pasen mucho mejor en cuanto a la habitacion que maravilla no !!!!!!!!!!!!!!!!!!pasarlo bien b b y descansar ………petonets

krmflq 06/10/2012 at 12:35

Al leo li agrada molt veure tots els animalons que pengeu! Esteu molt millor allà! Jo no he anat en barca però ha estat veure aquest matí a Rajoy i mhan entrat ganes de vomitar..

Titi 06/10/2012 at 12:36

Ains, la nena recién nacida! No os entra en la maleta? 😉 Y cierto. No sé si seguís las noticias, pero mejor no lo hagáis. Así cuando volváis estaréis entretenidos, aunque si tenéis la opción de quedaros a vivir por ahí, hacedlo, ya me encargo yo de Molly e Indi. Seguid disfrutando de los animalitos (tremendo el león marino encima de la barca… cómo lo habrá hecho para subirse, con lo complicado que es?). Si podéis, hacer y subir alguna foto de los isleños. Ya sabéis que el tema “ecuatorianos en la playa” me tiene intrigada 😉

xavier ferrando 06/10/2012 at 13:08

Hola bonics, aquesta es la illa més allunyada i suposo que es la menys turística, en el circuits normals de “guiris” gairabé no hi van. Aixos es natura en estat pur. Molts petons, fins aviat, aquí i sinó ja vindré jo amb els gatets. Molts petons.

Anna 06/10/2012 at 20:31

ei, ja us trobàvem a faltar….jo també he flipat amb l’agilitat de la foca…. quin punt!!!!
doncs apa, esperem més fotos i notícies. A seguir disfrutant, petoooons

mamouch 06/11/2012 at 10:32

pero quina foto !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! que risa eso ya es AMOR A PRIMERA VISTA LO DE LA PAREJA DE TORTUGAS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BISOUS AQUI TOT BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

Antoni 06/12/2012 at 00:51

M’he enganxat tard, però he pogut disfrutar (moltíssim!) quasi una horeta dels testimonis de les vostres vacances. Amb el sabor de l’expontaneitat, però amb un regust de professionalitat que es va acentuant com a part del vostre procés de maduració personal. I ja no parlo només de les fotogtrafies, que en bona mida sí que en sou de professionals, sino dels textos. Molt gràfics i divertits.
Perdoneu per la meva intromisió en les vostres vacances, però el Víctor i la Merche s’han anat cap al Perú i ells només ofereixen Flickr.
Continueu viatjant, veient, fotografiant i explicant-nos-lo, que nosaltres us lo agrairem. El risc és que el blog se us pot omplir de “voyers” com jo.