Home Ecuador Bartolomé

Bartolomé

written by Jere 06/16/2012

Ahir vam anar a Bartolomé. L’excursió en si és normaleta: visites una illa de les més joves de Galápagos que té unes vistes molt maques i després fas snorkel en una de les seves platgetes.
GJE_6172GJE_6174DSC_0938DSC_0936GJE_6179

Però com sempre a Galápagos apareixen sorpreses interessants, no incloses en el tour, quan menys t’ho esperes!

De camí a Bartolomé (el Jere li segueix dient San Bartolomé, però en realitat el “Sant” és collita seva) ens van acompanyar durant força estona dofinets a la proa del barco.
GJE_6186GJE_6183GJE_6182GJE_6188

Vam veure també mantes enormes que saltaven fora de l’aigua i feien “volteretes”, potser fugint d’algun depredador que se les volia cruspir. Suposicions nostres, clar, que potser ho fan per diversió, jeje.

I durant l’snorkel, van marcar “check” a la casella de “nedar amb pingüins” que ens quedava pendent en el viatge! Molt molt xulo!! En vam veure 4 que pescaven, però neden a una velocitat impressionant! El Jere va fer-se un sprint i va poder gravar aquest vídeo.

També vam veure un peix globus i molts peixos i peixets de colors que s’amaguen entre les llengües de lava que arriben fins a dins del mar. Llàstima que el cel es va tapar i les fotos no han quedat molt vistoses :/
IMG_2042IMG_2072IMG_2041

De tornada a Puerto Ayora, vam veure que estaven descarregant i venent peix al mercat de “pelicano bay”. Amb les fotos entendreu el nom del mercat, jeje, i també que no és un mercat normal! Aixxx, aquest lloc és un festival!

GJE_6358GJE_6222GJE_6213GJE_6364

Al final no vam escriure el post ahir per la nit perquè vam fer dos amiguets molt interessants que ens van tenir entretinguts! Un noi de Quito molt maco que està muntant una empresa de turisme a Ecuador i amb qui vam acabar sopant i un senyor francès que treballa per Le guide du Routard i que portava 30 anys viatjant per Amèrica llatina i Àsia.

Escribim aquest post ja des de Quito! Avui hotelet de “luju” al centre de la ciutat. Hotel Boutique Plaza Sucre, una caseta colonial preciosa (40€ la nit amb esmorzar). Hem estat passejant aquesta tarda i de moment Quito ens ha agradat molt! Hem sopat la mar de bé a un carrer peatonal que es diu “La Ronda” on hi ha un munt de restaurants amb música en viu. El horno de leña es deia al que hem anat.

I ja toca anar a fer nones! Demà anem al mercat indígena d’Otavalo a dues hores i mitja de Quito i s’ha de matinar!

Petonets andinos!

Potser també t'agrada:

3 comments

xavier 06/16/2012 at 05:25

Aneu milloran, molt maques les fotos

Xavier 06/16/2012 at 10:21

Ara os queda el Ecuador peninsular, amb una setmana os quedaran moltes coses per veure, disfrute.ho a tope. Molts petons.

mamouch 06/17/2012 at 16:26

hola hola no se si estas fotos corresponden a ……………..el dia de ayer me he perdido un poco ……….ya he visto la video ………muy bien ………………ya ha vuelto el calor o no ? esta tarde hacemos cumple pitou y manel………………….ya os echaremos de menos !!!!!!!!!!!!!!!!!! bueno aprovechar que ya son -7! !!!!!!!!!!!!!!! ya fuimos a ver los misous …………………..en realidad a molly .muy cariñosa y contenta …………… pero indi el salvaje solo corriendo cuando abrimos la puerta ……..y no quiso saber nada de nosotros ………….. el papouch ha regado su tomatera y las plantas ………………… bisous